Om Odal Skiklubb

Odal Skiklubb ble stiftet i februar 2023 av en gruppe foreldre og ski-interesserte som ønsket å gi alle like muligheten å drive med langrenn i området. Selv om vi er registrert i Sør-Odal omfatter vi også Nord-Odal. Dette er en forlengelse av Team Odal som frem til denne sesongen var skimiljøet i Odalen.

Vi er en skiklubb som ønsker å tilby aktiviteter for alle.

Som en skiklubb ønsker vi å rekruttere utøvere i alle aldre, og i år har vi allerede hatt stor suksess med våre skilekaktiviteter (for aldersgruppen 6-13 år) og skikarusell. Vi har opplevd en betydelig deltakelse og engasjement. Per i dag har vi rundt 18 aktive utøvere i alderen 12-19 år i Team Odal, og nå vil alle disse utøverne bli en del av Odal Skiklubb.

Vi er dedikert til å skape et miljø der skiglede og aktivitet kan dyrkes. Som medlem i Odal Skiklubb vil du få tilgang til et bredt utvalg av skirelaterte aktiviteter, treninger og arrangementer. Uansett alder eller ferdighetsnivå, er det noe for alle. Vi ønsker å skape en positiv og inkluderende atmosfære der alle kan trives og utvikle seg som skiløpere.

Bli med oss på reisen fra Team Odal til Odal Skiklubb, og opplev den spennende utviklingen av skisporten i Odalen.

Registrer deg i dag og bli en del av Odal Skiklubb-fellesskapet!