Familiesamling Mesnali 22.-24. november 2024

Bildet viser gruppebilde av Odal Skiklubb

Vi inviterer til ski/familiesamling på Mesnali/Sjusjøen, helgen 22.-24. november 2024. Samlingen er for alle medlemmer og utøvere, inkluderer foreldre og søsken. Hold av datoen, påmeldingsfrist er 11. november. Mulighet for påmelding kommer.

Vi inviterer til ski/familiesamling på Mesnali/Sjusjøen. Dette er nå tredje året vi gjør og det betyr at det er blitt en tradisjon💙Hold av datoen! Skisamlingen er en samling for alle medlemmer og utøvere, inkludert foreldre og søsken. Alle må være medlemmer av Odal skiklubb og barna som deltar på trening må være registrert på skitrening og betalt treningsavgift. Sted er på Mesnali, Tyrilitunet, adresse: Sørmessenvegen 60, 2610 Mesnali. Her innkvarteres vi i leiligheter med alle måltider servert i restauranten. Fra Tyrilitunet til Sjusjøen er det ca 10 min kjøring.

Samlingen er tett på vinteren så vi håper på mye natursnø og flotte løyper på Sjusjøen, men om det ikke er kommet så vil det være kunstsnø på Natreudstien skistadion.

Det kommer mer info etterhvert🥰